İçeriğe geç

E-Imza Kurulduktan Sonra Ne Yapılır

E-imza nasıl aktive edilir?

E-devlet web sitesini ziyaret ederek kendi hesabınıza giriş yapın. Arama düğmesine “e-Kayıt” yazın ve “e-Kayıt Onay Prosedürleri (BTK)” seçeneğini seçin. Görünen listelerden “Güvenli e-İmza” ve sertifika sağlayıcınızın adını seçin. Ayrıntılarınızın doğru olduğunu onayladıktan sonra sertifikanızın aktivasyon süreci tamamlanır.

Yeni e-imza kartım geldi ne yapmalıyım?

1- Eski sertifikanızın (SIM kartınızın) süresi dolduktan sonra yeni SIM kartınızı USB belleğe takın. 2- .tr adresini girin. “Çevrimiçi işlemler” menüsünden “Nitelikli elektronik sertifikalarla işlemler” butonuna tıklayın. 3- Açılan ekranda “Şifre girişi” butonuna tıklayın.

E-imza yüklemesi nasıl yapılır?

Giriş seçenekleri: Aşağıdaki kutuya TC Kimlik numaranızı giriniz. Masaüstünüzde bulunan e-imza uygulamasını açınız ve ekrana gelen işlem kodunu giriniz. (Bilgisayarınıza e-Devlet Kapısı e-imza uygulamasını indirmeniz gerekmektedir. Uygulamayı indirmek için tıklayınız. … İmzalama işlemini tamamlayınız.

E-imza süresi bitince ne yapmalı?

Süresi dolmuş veya dolacak olan elektronik imzanızı yenilemek için öncelikle adresinize giriş yaparak YENİLEME talebinde bulunmanız gerekmektedir.

E-imza kurulumdan sonra ne yapılır?

4) Kurulum tamamlandıktan sonra sertifikanızın girilmesi gerekmektedir. Bunun için ONLINE sekmesinden “Nitelikli elektronik sertifika işlemleri” sekmesini seçiniz. Açılan sayfada “Şifre girişi” butonuna tıklayın, istenen bilgileri giriniz ve “GİRİŞ” butonuna tıklayınız.

E-imza nasıl çalışır?

E-imza almak istediğiniz servis sağlayıcıyla iletişime geçtikten sonra kimlik doğrulama süreci başlar. Kimlik doğrulama süreci, e-imza sahibinin kimliğinin doğrulanmasını ve sertifikanın güvenli bir şekilde verilmesini sağlar. Kimlik doğrulama süreci tamamlandıktan sonra elektronik sertifikanız oluşturulur.

Yeni alınan e-imza şifresi nasıl alınır?

PIN kodunun üç (3) kez yanlış girilmesi durumunda www..tr adresindeki “Çevrimiçi İşlemler” sayfasından “PIN Oluşturma/Kaldırma” seçeneği seçilerek yeni bir PIN oluşturulması gerekmektedir. PUK kodu kullanılarak AKİS Kart Takip Aracı üzerinden kesinlikle işlem yapılmamalıdır.

E-imzam var mı nasıl öğrenebilirim?

1) Bilgi almak için TÜBİTAK Müşteri Hizmetleri’ni 444 5576 numaralı telefondan arayabilirsiniz. 2) Sertifikanın geçerlilik tarihi, bilgisayarınıza yüklenen Akis Kart İzleme Aracı kullanılarak tespit edilebilir.

E-imza kaç günde gelir?

Finansal mühür ve e-imza talep ettiniz ve ürününüzü henüz almadınız mı? Öncelikle yaşadığınız sorundan dolayı özür dileriz. Gönderiniz, atanan kargo şirketi tarafından 10 iş günü içerisinde tarafınıza ulaştırılacaktır.

Bilgisayara e-imza nasıl yüklenir güven?

E-imzanızı bilgisayarınızın USB portuna takın. Daha sonra buraya tıklayın. Açılan sayfada e-Token seçeneğini seçin ve işletim sisteminize göre kurun. İmzalamak istediğiniz web sitesine veya uygulamaya giriş yaptıktan sonra PIN kodunuzu girerek imzalayabilirsiniz.

E-imza uygulaması hangi programla açılır?

e-Devlet e-İmza uygulaması, bilgisayarda çalışan bir Java uygulamasıdır. Bu uygulamayı Java Web Start yazılımını kullanarak giriş ekranındaki e-İmza sekmesinden indirip çalıştırabilirsiniz.

E-imza kaç TL?

E-İmza Fiyatları PTT güvencesiyle merkezlerimizde yapacağınız e-imza başvurularınız için geçerli fiyatlar (tüm vergiler dahil): 1 yıllık e-imza 1.199,00 TL. 2 yıllık e-imza 1.

Yeni gelen e-İmza nasıl kullanılır?

Akıllı kartınızı henüz takmadıysanız, ekrandaki uyarıyı imzanızla onaylayın. Karşınıza çıkan ekranda e-imza şifrenizi girin ve “İmzala” butonuna tıklayın. Bu ekranı gördüğünüzde, formu elektronik imzanızla onaylayın. Başvurunuz sistem üzerinden derhal il milli eğitim müdürlüklerine iletilecektir.

e-İmza farklı bilgisayarda kullanılır mı?

İki imza kartı varsa, imza kartlarından biri bir bilgisayara, diğer imza kartı da başka bir bilgisayara takılarak, imzalama işlemi bu bilgisayarlardan yapılabilir.

Uyap’e-İmza nasıl yenilenir?

Çevrimiçi İşlemler Üzerinden Sertifika Yenileme İşlemleri Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, Sertifikalar menüsüne tıklayın. Sertifikalar menüsünden, “Geçerli” durumundaki sertifikanızı seçin. Geçerli sertifikanızı seçtikten sonra, Sertifika Yenileme sekmesine tıklayın.

Uyap’e-imza nasıl aktif edilir?

UYAP Bilgi Sistemi Giriş Seçenekleri Elektronik imzanızı çalıştırmak için öncelikle kart sürücü yazılımını yüklemeniz gerekir. Bu yazılım elektronik imzayla birlikte gönderilen CD veya diğer ortamda bulunabilir veya elektronik imzanızı aldığınız şirketin web sitesinden edinilebilir.

E-imza hangi programla çalışır?

E-imza Java programı ile çalışır. Bu nedenle bilgisayara kurulması gerekir. Java programının son sürümünün kurulum adımları videoda anlatılmıştır. Daha fazla bilgi için eimza.gen.tr web sitemizi ziyaret edin.

Kep’e-imza aktivasyon nasıl yapılır?

E-İMZA İLE KEP HESABINA GİRİŞ Giriş seçeneklerinden “E-imza ile giriş yap”ı seçin, hs06.kep.tr ile biten hesap adınızı girin ve “Giriş yap” butonuna tıklayın. Gelen e-imza sertifika bilgilerine tıklayın ve ardından “İmzala” butonuna tıklayın. Karşınıza çıkan ekranda e-imza PIN’inizi/şifrenizi girin ve “Tamam” butonuna tıklayın.

E-imza bloke kaldırma nasıl yapılır?

e-Devlet Portalına Git butonuna tıklayın. TC Kimlik numaranızı ve e-Devlet şifrenizi girin ve Giriş butonuna tıklayın. NES İşlemleri’ni seçin. E-imzanızı yeni aldıysanız veya unuttuysanız ve kilitlediyseniz, bu ekrandaki PIN Oluşturma/Kilidi Açma butonunu kullanarak e-imza şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

Kaynak: snugup.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir